به گزارش طنین باران به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه ۸ تبریز، غفار جلیلی در تشریح این خبر گفت: همزمان با رشد درختان و گیاهان، فعالیت برخی آفات و بیماریهای گیاهی مانند شته و سوسک برگخوار نارون نیز شتاب می گیرد که نیاز است تا از تکثیر و رشد آفات جلوگیری کرده و مانع خسارت درختان و فضاهای سبز شویم.
وی افزود: شهرداری منطقه ۸ از اوایل خرداد ماه سمپاشی معابر و بوستانهای محدوده شهرداری منطقه ۸ را آغاز کرده و در این راستا نیز محوطه اماکن عمومی و ادارات مرکزی شهر آغاز شده که سمپاشی محوطه دادگاه خانواده ومحوطه مسجد میدان ومحوطه دانشگاه فرهنگیان انجام یافته و درختانی که میزبان این آفات هستند، سمپاشی می شوند.
مسئول سیمامنظر و فضای سبز منطقه ۸ ضمن تاکید بر انجام سمپاشی به صورت کامل و دقیق اظهار داشت: امسال با برنامه ریزی های دقیق،عملیات سمپاشی درختان را به صورت کامل و منسجم و با حضور کارشناسان سازمان سیما منظر انجام می دهیم.
اجرای سمپاشی درختان در محوطه اماکن و ادارات محدوده مرکزی شهر
- ارسال توسط : طنین باران
- 3 بازدید
- بدون دیدگاه



























