به گزارش طنین باران به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، عباسقلی پاشائی در این خصوص افزود: در راستای توسعه دولت الکترونیک و کاهش هزینه و مراجعات مردمی و افزایش سطح رضایتمندی مشترکین، اپلیکیشن خدمات الکترونیکی شرکت گاز راه اندازی شده است.
وی در خصوص قابلیت ها و امکانات اپلیکیشن گاز توضیح داد: اپلیکیشن همراه گاز با قابلیت مشاهده و پرداخت آنلاین قبض، مشاهده سوابق مصرف و پرداختی های مشترک به همراه امکانات دیگر راه اندازی شده و آماده ارائه خدمات است.
پاشایی با اشاره به خدمات الکترونیکی شرکت گاز تصریح کرد: هم اکنون ۱۸ خدمت شرکت گاز استان به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده و مشترکین از طریق این دفاتر می توانند خدمات خود را دریافت نمایند.وی اظهار کرد: علاوه بر دفاتر پیشخوان دولت، سامانه خدمات الکترونیک شرکت از طریق سایت شرکت گاز استان نیز راه اندازی شده و ۱۷ مورد از خدمات شرکت به صورت آنلاین از این طریق قابل دریافت است.
رئیس فن آوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز درخصوص نرم افزارهای کاربردی شرکت در ارتقای کیفیت خدمت رسانی به مردم تصریح کرد: سال گذشته با راه اندازی اپلیکیشن همراه گاز من زمینه خدمت رسانی الکترونیکی افزایش یافته و همچنین ارسال لینک همراه گاز و لینک پرداخت گازبهاء در پیامک های قبوض ارسالی به مشترکین موجب ارتقای دسترسی سریع به خدمات شرکت گاز شده است.